2014. február 19., szerda

Az első tanítási napom az új suliban

Anne:
Reggel felkelésemet követően elmentem a fürdőbe megmosakodtam, felöltöztem és lementem a nevelő szüleimet köszönteni.Az igazi szüleimről semmit sem tudok csak azt, hogy amikor kicsi voltam beraktak egy nevelő otthonba és onnan kerültem ide 6 évesen. Nem panaszkodom, mert mindent megkapok amire csak szükségem van szóval jó dolgom van itt, csak nem volt kellemes abban a tudatban élni, hogy a szüleim eldobtak mert nem kellettem nekik. Léna és David a legjobb nevelőszülők a világon! Imádom őket! Anyának és apának szólítom őket, mert az orromra kötötték mikor megjöttem, hogy az ő gyermekük vagyok és hozzájuk tartozom. Az volt életem legszebb napja! Mikor lementem a lépcsőn megcsiklandozta az orromat anya nagyon finom palacsintája. Ilyenkor csöppenek vissza egy kicsit oda mikor 6 voltam, akkor s palacsintát kaptam. Léna palacsintáját nem győzi le senki se! Nyomtam egy puszit az arcára utána odamentem apámhoz is aki éppen a reggeli újságot olvasta. Az ő borostás arcára is nyomtam egy kis puszit, mert nem szeretem ha valaki borostás ezzel viccelődni is szoktunk. Folyton mondom neki, hogy borotválkozzon meg, mert olyan mint egy süni, de ő csak azért sem borotválkozik meg csak ha én nem látom. Amint elfogyasztottam az isteni palacsintáimat felmentem felöltözni, mert ma van az első napom az új iskolában! A régit el kellett hagynom ,mert mindenki bántott és kihasznált így átiratkoztam egy másikba. Gyorsan felvettem egy minionos felsőt egy farmer rövidnadrágot a piros conversemet és egy bőrdzsekit. Felvettem a táskámat és kiléptem az ajtón. Bedugtam a fülhallgatómat a fülembe és elindítottam a zenét. A zene az életem része. Imádom és nem tudok nélküle létezni. Amíg legyűrtem magamba a félelmet az új iskola miatt oda is értem, mert csak öt perc sétára van tőlünk.Bementem az igazgatóhoz, odaadta az órarendem és a könyveimet majd elvezetett a tanteremig.
-Gyerekek!-Mindenki felénk nézett-Ő itt az új osztálytársatok Anne! Kedvesek legyetek vele főleg ti Harry és Zayn!!-Nézett a két leghátul ülő fiúra akik csak most néztek fel. Bólintottak majd az igazgató kiment és folytatódott az osztályfőnöki óra.
-Nos, Anne. Mesélnél magadról pár szót kérlek esetleg,hogy miért jöttél ide?-Kérdezte az osztályfőnök asszony asszony.
.Persze. Anne-nek hívnak és azért jöttem át ide, mert a régi iskolámban nem volt megfelelő a közösség és kiközösítettek volt, hogy bántalmaztak, szóval  iskolát kellett váltanom.
-Ó, hát sajnálom remélem itt jobb helyed lesz!
-Én is!-Majd mondta, hogy foglaljak helyet pont egy hely volt szabadon leghátul az ablak mellett. Elindultam, hogy leüljek, de szúrós pillantást észleltem minden egyes léptemnél egyre jobban. Egy fekete hajú srác egészen furcsa külsővel volt az. A mellette ülő göndör fiú pedig csak nézett ki a fejéből, na pont mellette volt a hely de ő is elég ijesztően nézett ki. Leültem a helyemre majd figyeltem a tanárra. Majd valaki egy papírlappal ajándékozott meg amire ez volt írva:


"MEG NE PRÓBÁLJ A KÖZELÜNKBE FÉRKŐZNI KÜLÖNBEN MEGBÁNOD!!"

Remek! egy ilyen "kedves" üzenet után mindenkinek barátkozni van kedve! fel néztem és csak a fekete hajú srác nézett fenyegetően. Gondolom ő küldte. Nem is terveztem vele/ velük ismerkedni jobb szeretem a tetoválatlan piercingtelen normális embereket!







































2 megjegyzés:

  1. Érdekes...érdekes... :D mit mondjak, Demi Neon Lights száma irtó jó, Hannah nagyon csinos xd ja igen a Szereplők fejezetben pedig Liam BRUTÁL HELYES *-* várom a kövi részt :3

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen és szted miért választottam Liamről azt a képet?

    VálaszTörlés