2014. május 4., vasárnap

Én félek tőled!

Hello mindenki az előző rész nagyon rövid lett ezért igyekeztem ezt hosszabbra írni!

"-Miért mert beleszerettél ch ugyan kérlek Harry ne nevettess már!-Szólt vissza szemrehányóan barátnőm.Most mivan? Mind a ketten megkedveltek engem? Az ajtó kinyílt én meg beestem a konyhába a két ember engem nézett ahj miért mindig én keveredek ilyen helyzetbe?..... "

-Anne mennyit hallottál az előbbiből?-Szólt kétségbeesetten Hannah.
-Nem sokat csak a kiabálást hallottam és siettem de beestem az ajtón.-Hazudtam. Harry mondta Hannahnak hogy menjen ki és abban a pillanatban amikor kiment odaszorított a falhoz.
-Lehet ,hogy Hannah-t átverted de engem nem fogsz szóval kivele mennyit hallottál?!-Egyre erősödött a szorítása már nem éreztem a csuklóm. Ezt láthatta,mert lazított a szorításán.
-Mondtam már,hogy csak a kiabálást hallottam Harry!-Szóltam a leghihetőbb hangomon.Valószínűleg elhihette mert elengedte a csuklómat és kiment a nappaliba Hannahoz.Én is bementem miután feleszméltem a sokkból és bedugtam a hideg víz alá  a csuklóimat.Ott ültem kettejük között és nagyon kellemetlen volt! Hannah hangja törte meg a csendet:
-Mi lenne ha áthívnánk egy pár havert ide üvegezni?-Csöngettek Harry felállt és kiment ajtót nyitni azt hittem hogy menten szívrohamot kapok ott volt az a srác aki "elrabolt" és még másik három ugyanilyen ijesztő kinézetű srác. Uramisten ezek meg fognak engem enni!
-Anne ők itt a haverok balról jobbra: Louis, Liam ,Zayn és Niall.
-Helló-suttogtam de szerintem meghallották mert rám emelték tekintetüket és vissza köszöntek kivéve Zayn-t és Liamet ha ez a nevük. Nah most mi a bajuk? Ők lennének felháborodva rám? Nekem kéve felháborodva lennem és nem nekik elvégre ez az én házam! A gondolatbeli durcáskodásomat Harry hangja bontotta meg.
-Nos akkor ki akar felelsz vagy merszezni?-Kérdeztem pimasz vigyorral a képén . Mindenki feltette a kezét kivéve én.
-Anne te nem akarsz játszani?
-Nem!-vágtam rá gondolkozás nélkül.
-Khm gyáva khm!-Köhögött be a szőke akit asszem Niall-nak hívnak.
-Kérsz valamit inni mert úgy hallom félrenyeltél-Szóltam be neki egyből nem szólt semmit.
-Nah jó játszok.-Adtam be a derekam de rossz előérzetem volt. Elkezdtük a játékot. Hannah pörgetett és Harry-n állt meg.
-Nos Harry felelsz vagy mersz?
-Felelek!
-Hm hol is kezdjem mióta tetszik neked az a lány?
-Hannah ezt a témát hanyagoljuk jó?!-Szólt Harry
-Nah mivan Harry már nem olyan nagy a pofád hm?- A fiú nem szólt erre semmit. Milyen lány? Kiről lehet szó? Ahj annyi kérdésem van és egyikre sem kapok választ! Harry pörgetett. Kicsit furcsálltam,hogy Hannah nem erőszakoskodik de szerintem megvan az oka. Fél Harrytől. Egyszer csak arra lettem figyelmes,hogy valaki szólongat.
-Mi mi van?! Bocsi nem figyeltem!-Erre nevetésben törtek ki.
-Akkor megismétlem még egyszer  felelsz vagy mersz?-Gondolkodás nélkül bólintottam arra ,hogy merek.
-Oké akkor gyere fel velem az emeletre 7 percre!-Úristenem most segíts nekem! Mit fogok csinálni? Szerintem úgy néztem ki mint aki szellemet látott.
-Szóval jössz?-Megengedett magának egy perverz mosolyt.Félénken bólintottam mert féltem tőle.Felmentünk az emeletre és nekilökött a falnak.
-Most szépen azt fogod tenni amit mondok világos?!-nem feleltem
-H....Harry kérlek hagyj engem békén mert félek tőled!-egyre csak halkultam remélve,hogy nem hallja meg, de nem beszéltem elég halkan,mert a szemei elsötétedtek és beleütött ököllel a falba. Nagyon meg rémültem!
-miért miért félsz tőlem?! Nem adtam rá okot de te mégis félsz bassza meg  a kurva életbe mit csesztem el hm?!-Nem szólaltam inkább meg és inkább lehajtottam a fejem. Erre maga elé fordított és a fülembe suttogta: .....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése